Statement necklaces

Statement necklaces

Ligesom mange andre er jeg også ret vild med statement halskæder. Jeg har lavet denne polyover med nogle som jeg godt kunne tænke mig. HVis du klikker på billedet, bliver du sendt videre til polover hvor du kan se hvor alle tingene kan købes og hvad de koster.
Husk at i kan følge mig på Bloglovin  lige her: http://www.bloglovin.com/en/blog/3755149/henriettep
Håber i har haft en lækker anden pinsedag, det har jeg i hvert tilfælle. (smid endelig en kommentar hvis du vil spørge om noget)
Kys og kram
med emneordet , , , , ,

Skriv et svar

