Instagram

På det seneste har jeg:
Billede
Jeg har bagt søde kager med min søde veninde

Haft min fine second hand krave på

Nydt det lækre sommer vejr. (som desværre valgt at forsvinde igen)

spist is

Vandret i århus hyggelige gader

Lavet bål med søde veninder, hvor der både blev stegt skumfiduser og lavet popcorn over bål. Super hyggelig aften.

Haft galla på efterskolen. Fra venstre Louise, mig, Helene og Benedikte.

Her var en lille fotostorm af hvad jeg har rendt rundt og lavet på det sidste. Desværre har jeg lige nu rigtig travlt med eksaminerne, og har derfor ikke så meget tid til bloggen.

med emneordet

2 thoughts on “Instagram

  1. Jeg er helt vild med din galla kjole! Den er dejlig fin og enkel 🙂

    Kram<3
    http://www.theeyeshaveit.dk

    • henriettep siger:

      Mange tak 🙂
      Jeg er også rigtig glad for den.
      Jeg var ude efter noget enkelt, og noget jeg kunne bruge igen, da det jo kun var galla på efterskolen og ikke så fint som på gym.
      Knus
      Knus

Skriv et svar

