Weekenden der gik

Hej læsere.

Min weekend er gået med arbejde og arbejde. Jeg fik et job på Emmerys ca. for to uger siden, og i denne weekend havde jeg mine første vagter. Jeg er ansat som opvasker, så mit job går hovedsageligt ud op at vaske op, dog skal jeg også hjælpe med at tage af bordene ude i cafeen. Lørdag arbejder jeg 11-17 og søndag 12-17, så det er nærmest hele weekenden der går med jobbet, men så skal jeg heller ikke arbejde i hverdagene, og jeg skal kun arbejde hver anden weekend.  Det er så dejligt at begynde at tjene penge igen, da jeg også er ret god til at bruge dem. Hvad har i brugt jeres weekend på?

Knus

Ps. Jeg har fået nogle lækre nye hvide sommer sneaks, glæder mig til at vise jer dem i et indlæg imorgen. 

med emneordet , ,

Skriv et svar

