New in

Jeg har købt disse nye sneakers fra “Onitsuka Tiger”. Jeg kan ikke helt finde ud af, hvad jeg egentlig mener om dem, for på den ene side synes jeg faktisk de er lidt grimme, de minder mig om nogle asics gymnastiksko, jeg havde tidligere. Men på den anden side, så synes jeg også de er super cool og den perfekte sommersko. Hvad synes i om skoene?

Dagen idag er gået med ikke så meget. Jeg har været hjemme, bagt morgenpandekage(opskrift kommer på bloggen) og læst fysik/kemi. Snart skal jeg med toget mod vejle, hvor jeg skal til eksamen i fysik imorgen, “Wish me luck”!

Knus

(det glæder mig at se at der kommer flere og flere views hver eneste dag) 

med emneordet , , , ,

Skriv et svar

