Efterskole afslutningsuge

Fra venste: Louise, mig, Caroline, Dorthe, Camilla

Afslutningsugen på VIES (min efterskole) er nu gået i gang. Det er pisse sørgeligt, og det bliver sindsygt svært at sige forvel til alt det, jeg har gået og brugt det sidste år på. Jeg har virkeligt fået skabt nogle fantastiske venskaber dette år, og kan slet ikke forstå, at dette skal slutte nu. Selvfølgelig er der nogle veninder, jeg vil blive ved med at se, men det er bare desværre ikke alle. Det sværeste bliver næsten at sige farvel til de mennesker, man bare ser på gangene, sidder og hygger med en gang imellem med. For dem tror jeg desværre ikke jeg kommer til at se så meget til igen. Det er jo som sagt også svært at holde kontakten med 130 elever.

I denne uger skal vi gøre rent og rykke ud fra vores værelser inden onsdag middag. Derefter tager hele skolen til middelfart, hvor vi skal være onsdag, torsdag og noget af fredag, hvorefter vi køre videre til et sted vi ikke ved noget om, uhhh. Fredag skal vi så alle “sove” sammen nede i hallen, hvor vi bare skal hygge og nyde hinanden. Lørdag kommer vores forældre og henter os på skolen. Lørdag kl. halv 4 går jeg ikke mere på efterskole. 😦

Ovenstående billede blev taget igår, da jeg var ude at gå med nogle søde piger fra efterskolen.

Knus

med emneordet , , , , ,

Skriv et svar

