Lidt mere begejstring for Ebay

Jeg ved godt mit sidste indlæg også var om nye indkøb fra Ebay, man jeg er simpelhent så begejstret over mit nye ur, som jeg bestilte hjem igår. Uret kostede kun 23 kr ink. Jeg er helt vild med urets der vintage look, og er sikker på det vil passe godt ind i min garderobe. Så jeg glæder mig bare til, at det lander i min postkasse om 20-30 dage. Uret kan findes her

Min sommerferie begyndte allerede lørdags, men det er lidt svært at forstå det, da vejret ikke er det bedste. Håber snart jeg kan trække i shortsene uden at fryse. 🙂

knus

Hvad synes i om mine Ebay køb, og har i nogle spændende ting jeg lige skal holde øje med på Ebay? 

med emneordet , , ,

6 thoughts on “Lidt mere begejstring for Ebay

  1. Vivian siger:

    I loooove it! Btw. jeg har sat denne blog til at skrive en e-mail, hver gang du skriver et indlæg, men har ikke fået nogen? ❤ Møs herfra

  2. Anne Cathrine siger:

    Har også lige fået det ur med posten. Elsker det allerede 🙂

Skriv et svar

