Nail polish love

Jeg tænkte, at jeg lige ville dele min begejstring for neglelak med jer. Man ser mig aldrig uden neglelak, og har efterhånden også samlet en del forskellige farver sammen. Dagens neglelak er en sort farve fra depend og en matt topcoat fra essie. Jeg er helt vild med den effekt den matte topcoat giver den sorte farve, den får nærmest sådan et metal look.

Senere skal jeg til studenterfest hos min venindes storebror, det skal nok bliver hyggeligt.

Knus

Husk at følge mig på bloglovin

med emneordet , ,

2 thoughts on “Nail polish love

  1. Elsker den der effekt matte neglelakken giver. Så fed!! 🙂

    Kram<3
    http://www.theeyeshaveit.dk

Skriv et svar

