Nu på ferie

Her er lige et hurtigt tjek-in her på bloggen. Jeg beklager, at jeg ikke har fået blogget så meget her på det sidste, og at jeg desværre ikke nåde at planlægge så mange indlæg, inden jeg tog på ferie. Her kommer lige lidt billeder fra ferien. De første 3 nætter var vi i Holland i noget der hedder centerpark, det var et kæmpe sted, som lå inde i en skov. Her var der kæmpe svømmehal, og massere adventure oplevelser. Der var super hyggeligt og vi stod bla. på vandski og sejlede i padalbåd. I mandags kørte vi så til tyskland, og her er jeg så nu. Vi har idag været ude på en kæmpe klatrebane, vi klatrede i 2½ time og vi nåde ikke engang det hele. Det var virkeligt sjovt, men også meget grænse overskridende. Imorgen drager vi mod Bremen, hvor vi skal overnatte 2 nætter, Derefter går turen hjem igen.

Har i været på ferien, og hvis i har, hvor har i været.

Knus

med emneordet , ,

2 thoughts on “Nu på ferie

  1. Vivian siger:

    Det ser vildt spændende ud, skat! Miss u

Skriv et svar

