Lana del ray for H&M

 

 

Igår morges offentliggjorde H&M, at Lana del Ray skal være det globale ansigt for H&Ms efterårskampagne. Her er de to billeder, som er blevet offentliggjordt. Jeg er allerede vildt begejstret! Jeg er vild med de lyse farver til efteråret, så det hele ikke bliver alt for mørkt. (Selvom jeg selv går i meget sort tøj)

Om kollektion siger H&M: “Der er fokus på strik og jersey, moderne feminine kvinder med blød attitude, ”dressed–ud” med lidt mere cool varer såsom stramme skindbukser med en lynlås detalje. Feminine accessoirers med høj hælede pumps/støvler og dekorerede clutches.”

Jeg glæder mig utroligt til at se  flere billeder, og endnu mere til at tøjet kommer i butikkerne.

 

med emneordet ,

Skriv et svar

