SEPHORA

 

Da min gamle puder  var brugt op, skulle jeg jo have købt mig en ny. Jeg købte denne matte Sephora puder i ilum, da jeg var i københavn. Mit eneste kriterium til puderen var at det skulle være en minderal puder. Da jeg på det seneste har hørt rigtigt godt om Sephora, valgte jeg at prøve en puder fra dette mærke. Jeg er allerede rigtigt glad for den, man kan ikke se den på huden, og man får ikke den tunge følelse af at have noget i hovedet. Jeg overvejede også stærkt at købe deres meget omtale neglelak fjerner, men gjorde det dog ikke(fortryder jeg allerede).

Jeg har arbejdet hele weekenden og hygget med en sød veninde. Imorgen kommer to tvilinger fra efterskolen på besøg, som skal være her helt indtil onsdag. Det bliver så hyggeligt!

Knus

med emneordet , ,

Skriv et svar

