3 Favoritter hos Simone

Her er det første af en række indlæg med 3 favoritter hos…

Det første indlæg er favoritter fra min veninde simone, før har hun blogget på denne blog her, men holder lige nu en pause fra bloggeriget.

 

Jeg er stor fan a sneakers, og kan virkelig ikke få nok! Disse Adidas L.A. Trainer er mit nyeste par, og er så glad for dem, de passer til alt og er fantastiske at gå i – man kan simpelthen ikke andet end at elske dem!

 

Som I kan se er denne top helt ny. Købte den forleden i Wood Wood til et fund af en pris. Er helt vild med den; synes farven er skøn og synes selv ryggen er lidt rå, da den er syet lidt “skævt”. Har som sagt ikke brugt den endnu, men ved jeg kommer til at elske den, da det er en super lækker sommer-top til et par shorts og sneaks, men også super fin til et par stramme jeans.

 

Ringen er fra mærket Erbs&Bjerke, som laver nogle rigtig flotte accesories til en overkommelig pris. Er helt vildt med designet af det her blad, som dækker det meste af tre fingre. Jeg synes den er super fin, og er en fin detalje til ethvert look.

 

Hvis du er interesseret i at lave et indlæg som dette på min blog, så send mig en mail: henriette.pedersen96@hotmail.com (du behøver ikke at være blogger, og hvis du er, er det ligemeget om din blog er stor eller lille)

Skriv et svar

