Inspiration til jer

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Her er lidt søndags inspirationsbilleder til mine søde læsere. Imorgen starter jeg i skole igen, efter en lang og fantastisk sommerferie, som er blevet brugt på ting(minus arbejde:D) og  sammen med mennesker jeg elsker. Som sagt stoppede jeg jo på efterskole inden sommerferien, så nu er tiden til at starte på noget nyt, så imorgen starter jeg i 10 klasse. Jeg starter i en Esaa 10. klasse, som er noget vi har her i århus. På den her skole får jeg mulighed for at tænke på min sport, og jeg har indlagt morgentræninger 2 gange om ugen i mit skema, hvor jeg kan træne atletik. Det bliver spændende at starte i en ny klasse og lære nye mennesker at kende, men hvis jeg skal være ærlig, glæder jeg mig allermest til jul, hvor jeg stopper i 10. klasse og flytter til Australien. Hvad skal i her efter sommerferien?

2 thoughts on “Inspiration til jer

  1. Sophie siger:

    Åhr, det blå sæt der med prikkerne er da alt for lækkert. 🙂

Skriv et svar

