London køb 2: Brick lane

 

Disse lækre shorts købe jeg en en lækker vintage butik på Brick Lane. Jeg er rigtigt glad for dem, og de er allerede brugt flere gange.

Igår startede jeg i 10. klasse.  Folk virkede rigtigt søde, og jeg har troen på, at det nok skal blive et rigtigt godt halvt år. Vi havde besøg af uu-vejlederen idag, han snakkede om uddannelse, brobygning og praktik, og det fik mig til at tænke på, at jeg egentlig godt kunne tænke mig at komme i praktik som sygplejske. Det seneste halve år har jeg rendt rundt med tanken om, at jeg rigtigt godt kunne tænke mig at uddanne mig som sygplejske, men jeg har været meget i tvivl om det er noget for mig, derfor tror jeg det ville være rigtigt godt med praktik, hvor jeg kunne få det mere afklaret. Hvad med jer hvad vil i gerne være?

Skriv et svar

