Random fact

 

1. Jeg bidder neglerødder.

2. Mine ynglings serier er Bones, Gossip girl og Greys hvide verden.

3. Jeg græder utroligt meget, når jeg ser sørgelige film og serier. Selv til extrem home makeover kan jeg finde på af fælde en tåre.

4. Jeg dyrker rigtigt meget atletik, og træner omkring 5 gange om ugen.

5. Jeg flytter til Australien til jul, dog kun for et halvt år.

6. Jeg læser rigtigt mange bøger.

7. Jeg har rigtigt svært ved at blive brun, og forbliver derfor bare hvid, ØV.

8. Jeg har en svaghed for chokolade.

10. Jeg skriger når jeg mærker fare eller bliver forskrækket, dvs. jeg skriger på vej op af bakken i rutsjebanen og ikke på vej ned, jeg skriger når jeg falder over en kantsten, eller når jeg kommer til at gå i en vandpyt. Lad os bare sige at jeg skriger meget nemt. 🙂

Så blev det min tur til at give jer noget “tilfældeligt viden” om mig, og i er meget velkommende til at dele nogle af jeres mærkelige sider i kommentarfeltet, så jeg ved at det ikke kun er mig som er lidt underlig.

med emneordet , ,

2 thoughts on “Random fact

  1. Julie P. siger:

    Spændende og sjovt at høre lidt mere om dig som person. Kan erklære mig enig i nummer 2 og nummer 7 i hvert fald (;

    • henriettep siger:

      med hensyn til 7, så er det bare så irriterende, når jeg går med mine veninder om sommeren, ligner jeg en eller anden computernørd, som aldrig ser lyset og er totalt isoleret. 🙂

Skriv et svar

