Instagram 2

På det seneste har jeg: Nydt en lækker hjemmelavet smoothie, lavet en inspirationscollage på mit skab, spis en stor is med flødeskum og syltetøj og været på stranden med dejlige veninder.

På de seneste har jeg: Købt en ny ringeklokke, spist lækker mad på Jamie Olivor med sød veninde, set live OL atletik sammen med 8000 andre atletik fans, spist lækre og sunde spinatpandekager (okay indrømmer de ser ikke så lækre ud, men de smager så godt).

På det seneste har jeg: lavet lækre amerikanske pandekager, lavet pæne skinende negle, haft hyggeaften med søster, spist hjemmelavet brunch i haven sammen med de sødeste tøser.

Her er nogle af mine seneste billeder jeg har taget på instagram, hvis i vil følge mig hedder jeg @henriettepedersen96. I er velkommende til at skrive jeres navn i kommentarfeltet, så vi kan følge hinanden, det kunne være hyggeligt. 🙂

med emneordet

Skriv et svar

