Alexa Chung

Så er der lidt lækkert til øjnene. Jeg er helt vild med Alexa Chung, rent stilmæssigt er det ikke fordi hun altid passe til min stil, men hun er bare så gudesmuk og altid så velklædt. Når jeg står i en tøjkrise, tænker jeg altid på Alexa og bliver straks inspireret, for hun er bare så pisse indspirende(undskylder sproget). Hvis det stod til mig, er Alexa en af de smukkeste kvinder i denne verden.

Emneskift: Det er virkeligt hårdt at starte i skole igen, nu hvor jeg har gået på skolen i 3 uger, kan jeg godt mærke, at skolen er startet for alvor. Lektierne strømmer ind af døren, alt imens jeg træner i alt 6 gange om ugen, dette er også grunden til at mine tit bliver lavet sent, da mine dage flere gange om ugen først stopper kl. 8.

Knus

Skriv et svar

