SICK:(

 

Her kommer et undskyldning indlæg, så vær forberedte!!!!!

Undskyld jeg ikke har blogget i flere dage nu, hele weekenden har jeg arbejdet som en tosset. Der har simpelhent været så travlt på arbejdet pga. festugen, og når jeg er kommet hjem efter arbejde, har jeg bare været så træt og ikke haft overskud til at blogge. En anden grund til, at jeg heller ikke har fået blogget, er at jeg bare ikke haft inspiration til at lave nogle spændende indlæg(ikke fordi dette indlæg er yderst spændende), men jeg vender stærkt tilbage snart,(måske først efter jeg er blevet rask) med en masse inspirerende og sjove indlæg . Også en opdatering på hvordan jeg har det nu, jeg er syg, ikke noget voldsomt, bare forkølelse og en forfærdelig hovedpine, “en forbandet forfærdelig hovedpine”. Så idag har det været en meget lang og hård skoledag, efterfulgt med en masse Gossip Girl.

(Ps. Ja, jeg ser alså ikke godt ud, når jeg er syg ligesom alle andre bloggere)

Knus

2 thoughts on “SICK:(

  1. God bedring skat! Jeg savner dig.

Skriv et svar

