New in :)

Strik cardigan fra Vero Moda 

Vinrød Top fra H&M ( Bonus fact: til Meget billige penge)

Angora strik (okay kun 17% angora, men virkelig lækker til de få penge den kostede) fra H&M

Men Shirt dejlig oversize fra H&M 

Her kommer billeder af mine nye køb, som jeg købte i lørdag sammen med min søster. Alle tingene er rimlig basic, men det er bare altid rart at have sådanne ting i skabet.

Idag var jeg på café med en sød veninde fra klasse, og for at spise en masse kage og snakke alt for meget. Det er virkeligt noget af det hyggeligste:)  Imorgen tager jeg på hyttetur med klassen til Sahl. Det skulle forestille en introtur, men må indrømme det er lidt sent med sådan en nu. Men jeg glæder rigtig meget og tror på, at det bliver helt vildt hyggeligt. Ved ikke helt om jeg når at planlægge nogle indlæg til jer, men vil prøve 🙂

Kys og knus herfra 🙂

2 thoughts on “New in :)

  1. Julie P. siger:

    Uh, den angorastrik ser virkelig lækker ud 🙂

Skriv et svar

