Ebay goodies

Knit, Biker boots, Bracelet, Jacket

Necklace, Knit, Galaxy dress, Neon necklace

Her kommer endnu omgang Ebay goodies, til mine dejlige læsere. Alle tingene er noget jeg selv gerne vil have havner i min postkasse. Jeg har faktisk allerede klikket en af tingene hjem, kan i gætte hvad det er? Husk at i er velkomne til at linke til de lækre sager, som i har fundet på Ebay.

I onsdags tog jeg jo på lejertur med klassen og kom hjem her idag. Det var en helt vild hyggelig og sjov tur, hvor vi spillede en masse bordtennis, lavede sjove/mærkelig konkurrencer og hyggede en masse. Nu er jeg også godt træt da søvn ikke var det vi fik mest af 🙂

Kys og knus

Skriv et svar

