Ebay goodies

Jacket $13/74 kr, Spike necklace $15/85 kr, Knit $17/97kr, Backpack $44/251 kr

Watch $6/37 kr, Knit $42/240 kr, Tiger knit £11/63 kr, Necklace $25/143 kr

Så kom der et endnu et ebay indlæg med lækre sager til jer på en regnfuld fredag. Jeg har allerede bestilt jakken, og jeg glæder mig meget til, at den kommer hjem til mig, “selvom det jo tager lidt tid, med disse ebay sager”. Den lyse strik med prikkerne og den sorte med løven, har jeg også rigtigt svært ved at holde mig fra, så mon ikke en af dem ender med at ryge i kurven?

Og så til det dårlige. ØV ØV. Jeg har haft utroligt ondt i mit knæ her igår og idag, så jeg endte med at tage forbi lægen her idag. Desværre gik meldingen med at min menisken er i klemme. Det er godt nok øv og det gør pisse ondt(undskyld mig). Så hele min weekend skal jeg lave ingenting(udover at se Gossip girl og lave lektier), bare ligge på sofaen med benet op. Forhåbeligt vil min menisk rykke sig tilbage af sig selv, men hvis det stadig gør ondt på mandag, så skal det tjekkes igen.

Kys og kram

Link til sagerne er under billederne. 

med emneordet ,

Skriv et svar

